Friday, April 16, 2010


saya ni kadang2 panas baran, kadang2 terlebih lembut,hehehe!!!!!
ni saya ada satu cerita, ini kisah benar tau!
cerita hantu. Satu hari masa balik ke kampong, kami sampai lebih kurang pukul 2 pagi. Sampai rumah nenenk, saya terus tidur sebab mengantuk. Mama saya, ayah saya dan kakak-kakak belum tidur lagi, tiba-tiba mereka terdengar suara cik pon/pontianak mengilai......kuat dan serammmm bunyinya. Bunyinya betul-betul di pokok nangka sebelah ruang tamu tempat kami tidur. Mama saya kata mungkin cik pon tu mengikut kami hingga ke rumah nenek. Tau-tau ajelah pagi-pagi buta tu. L.agipon kat kampong kan,memangla banyak hantukan. Esoknya baru kakak saya cerita kat saya. Moral of the story ialah......nasib baik saya dah tidur. Kalau tak..tentu saya tidur celah ketiak abah saya...he..he..he

No comments:

Post a Comment